img

Всички, които са с наднормено тегло трябва да знаят тази диета – ядеш само мазнини, а слабееш!

/
/
/
750 Views
Тази диета за изгаряне на мазнини изглежда парадоксална, защото за да отслабнете ще трябва да ядете главно мазнини!

А резултатът… Загубата на наднормено тегло, отлично здравословно състояние, липса на пристъпи на глад и перфектно здраве: това е, което ще ви се случи Високото съдържание на мазнини и ниско съдържание на въглехидрати – основният принцип е прост: трябва да се консумират минимум количества захар и нишесте и колкото се може повече храни, богати на мазнини, протеини и фибри.

диета върху мазнини без въглехидрати

Диета с мазнини

Това е истинска революция в храната! Диетата с високо съдържание на мазнини е придобила невероятна популярност в Швеция, а след това и по целият свят.

Основното й предимство – човек няма усещане за глад! Отслабването е лесно, защото мастните клетки са напълно наситени. Нивото на кръвната захар става стабилно и няма пориви за безумен и необуздан глад

диета

Нека да преминем към менюто. Тези продукти се препоръчват да се приемат в разумни количества. Дори ако първо ядете малко повече, не се страхувайте. След няколко дни тялото ще бъде възстановено и засищането ще се случва много по- бързо.

КАКВО МОЖЕТЕ ДА ЯДЕТЕ

  • Месо, риба, птици, морски дарове
  • яйца
  • Бекон, шунка, врат, котлет, гърди, филета, свинска мас
  • Колбаси, салами – само високо качество с минимални добавки
  • Заквасена сметана – само най-мазната
  • Пълномаслена извара
  • Сирене- всички видове
  • Всички видове мастни сосове без добавена захар
  • авокадо
  • Зеленчуци, които растат над земята- краставици, домати, чушки, зеле, карфиол, броколи, тиква, патладжан, спанак, зелен фасул, аспержи, маруля и различни подправки
  • репички
  • Черни и зелени маслини
  • Лимон
  • гъби
  • тофу
  • масло
  • Растителни масла с ниско съдържание на омега-6 мастни киселини: кокосово масло, ленено масло, зехтин (студено пресовани)
  • Семена с ниско съдържание на въглехидрати и зърнени храни: чиа, ленено семе, сусам
  • От напитките: вода, чай, кафе – без захар, кафе със сметана

диета с меню

КАКВО МОЖЕТЕ ДА ЯДЕТЕ В ОГРАНИЧЕНИ КОЛИЧЕСТВА

  • Мляко, по-добре кисело
  • ядки
  • тиква
  • Сухо вино
  • Водка, уиски, джин, коняк, ром, текила

нисковъглехидратна диета

КАКВО НЕ МОЖЕТЕ ДА ЯДЕТЕ

  • Моркови, цвекло, лук
  • Зелен грах
  • шоколад
  • Слънчогледово масло
  • захар
  • Тестени продукти
  • Зърнени култури, овесени ядки, елда, царевица, ориз
  • Макарони, юфка, макаронени изделия
  • Боб, леща
  • Сушени плодове
  • картоф
  • Кетчуп, сладко-кисел сос и други сосове с добавка захар

въглехидратна диета

Представете си примерно меню с високо съдържание на мазнини! Ах, това е вкусно… Оказва се и много питателно за един ден. Уверявам ви, след няколко дни с тази диета, вие ще искате да намалите порциите и в същото време ще се чувствате страхотно!

ПРИМЕРНО МЕНЮ ЗА ДЕНЯ

  1. Закуска
    Омлет от 3 яйца с домати, филе, сирене, зеле, краставица, целина.
  2. Втора закуска
    кафе със сметана, извара или заквасена сметана.
  3. Обяд
    Пилешки гърди, карфиол с масло, пресни зеленчукови салати
  4. Вечер
    Пилешки черен дроб, задушен в сметана, пържени тиквички, салата от домати, лук, целина

диета

Тази диета за отстраняване на мазнините от корема и бедрата е изключително ефективна!

Покажете на приятелите си вашето магическо меню и им помогнете да посрещнат лятото щастливи.

loading...
Сподели с приятели

Leave a Comment

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван.

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.