img

Ето го най-лесният начин да се отървеш от корема + 3 дневна супер диета!

/
/
/
840 Views
Сподели с приятели

Супер диетаДа отслабнеш там, където искаш, е мечтата на всяка жена. За съжаление обаче повечето диети водят до общо отслабване, което не винаги прави гладуващите привлекателни –

някои дами загубват обема на бюста си, например, а други изострят овала на лицето си, което причинява неприятни бръчки.

Диетата, която ви предлагаме, е нещо по-различно. Тя ще ви отърве преди всичко от изпъкналия корем, който ви загрозява и създава проблем. Ако в продължение на три дни спазвате специалния начин на хранене, съчетан с нашите съвети, ще свалите около 4 кг и ще намалите с 3 см обиколката на талията. Не само излишните килограми „правят“ корем.

Задържането на течности, насъбирането на газове и стегнатият стомах могат да бъдат виновни дори този на слаба иначе жена да изглежда подут. Решението на гореспоменатите проблеми има само едно име: влакнини.

 Спрете подуването

Храната, богата на влакнини улеснява работата на чревния тракт и намалява чувството за глад. А ограничаването на храната все пак е абсолютно необходимо за гладкото и стегнато коремче. Особено богати на влакнини са всички зеленчуци, плодовете, бобените и диетичните зърнени.

Ако проблемът ви е в насъбиране на газове, дъвчи и се храни бавно, в спокойна обстановка. Избягвайте храните, които образуват газове (зрял боб, карфиол), газираните напитки.

През всичките 3 дни от диетата трябва да приемате средно по 400 г витамин С под формата на таблетки и плодове. Този витамин е много важен, защото има свойството да изхвърля изключително бързо мазните молекули от кръвта. А в областта на корема се натрупват много мазнини, хормони и вода, с които витамин С идеално се справя.

 Козметична помощ

Като допълнение към диета може да прибегнете до стягащи кожата кремове – продукти, които, освен че хидратират и подобряват състоянието на кожата, тонизират мускулната тъкан и намаляват сантиметри. Има и кремове, които са специално за корема.

Струва си да бъдете постоянна – да ги нанасяш минимум един път на ден. Много е важно кожата да бъде съвършено чиста, за да поеме максимално активните съставки на тези кремове.

 Стойката е от значение

 Запомнете, че хората, които стоят изгърбени и с наведена глава, винаги имат проблем с корема си. Затова винаги ходете с изправена глава, гърдите да са напред, а седалищните части – назад.

Правете редовно масаж на корема. В легнало положение масажирайте областта на корема с кръгови движения по посока на часовниковата стрелка.

Не дърпайте и не опъвайте кожата.

Поемайте често дълбоко въздух. Това е упражнение за тези, които нямат волята да правят нещо по-сериозно, но е много ефикасно. Упражнението се състои в това да поемете дълбоко въздух и да задържите 60 секунди. Повторете 10 пъти.

 Само три дни на диета

 Първи ден

Закуска – 30 г извара, една тънка филийка пълно-зърнест хляб, една червена чушка и рохко яйце.

Обяд – спагети със сирене. Нарежете 2 печени и обелени червени чушки на ситно. Запържете ги с малко чесън и прибавете 2 с.л. ситно нарязан домат. С този пикантен сос залейте 80 г сварени спагети. Поръсете с 1 с.л. босилек и ситно настъргано сирене или пармезан.

Следобедна закуска -150 г прясно изцеден сок от портокали, разреден с 100 мл минерална вода. След това изяжте 1 ч.л. мед и 1 с.л. овесени ядки, попарени с вода. Накрая 1 малък банан.

Вечеря – зелена салата. Приготвя се от 50 г зелена марулка, 30 г ситно нарязана шунка, 2 с.л. кисело мляко, копър, сол и олио. Всичко се разбърква добре. За десерт 2 мандарини или 1 портокал.

Втори ден

Закуска – 2 тънки филийки пълнозърнест хляб, две парчета сирене, поръсени с чубрица и един домат.

Обяд – задушен ориз и салата от краставици.

Задушава се 50 г кафяв ориз с 1 главичка кромид лук, 2 с.л. соев сос. Подправя се с копър. Като гарнитура се поднася една малка краставица, нарязана на кръгчета и подправена с винен оцет, зехтин и сол. За десерт 1 портокал или круша.

Следобедна закуска -100 г безсолна извара, 50мл прясно изцеден сок от портокал и 1 чаена лъжичка мед.

Вечеря – зелева салата. Нарязва се 200 г прясно зеле и се подправя с лимонов сок, сол и целина. Изяжда се с 1 филийка пълнозърнест хляб.

Трети ден

Закуска – 2 филийки пълнозърнест хляб, намазан тънко с масло и мед. Две мандарини.

Обяд – пиле с картофи и броколи.

100 г сварено пилешко месо се задушава зеленчуков бульон за около 20 мин с 2 едро нарязани картофа и броколи. За десерт 1 портокал.

Следобедна закуска – 2 суп.лъж. мюсли и чаша прясно мляко.

Вечеря – зимна салата.

Приготвя се от ситно нарязано зеле, моркови, домат и целина. Изяжда се с една филийка пълнозърнест хляб и чаша айран.

 

Leave a Comment

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван.

Този сайт използва Akismet за намаляване на спама. Научете как се обработват данните ви за коментари.